Järvsö...

Har haft en fantastisk helg i Järvsö!
Bodde i en gammal ombyggd skola, hur fint som helst.
Och i Järvsö så är det vinter...Snö och sol!
Höga berg, ja det är helt enkelt hur vackert som helst.
Vi har ätit och druckit gott hela helgen, julbord i lördagskväll. Så gott och massor av julstämning.
15 personer var vi = )
Vi åkte runt och såg oss omkring i lördags och var på Järvzoo,kom dit lagom till rovdjurs matningen. Herregud, va häftigt det var! Vargar, lodjur, järvar, fjällrävar, det var en upplevelse man sent kommer glömma.
Det har varit så förbannat skönt att ha varit tillsammans och umgåtts utan datorer och andra störande moment man har i vardagen...Vilken gemenskap.
Jag har kommit fram till mycket när jag har funderat den här helgen, MÅSTE RENSA i mitt liv!
Finns så mycket falskhet och skit bakom en del och jag klarar mig så bra utan dom. Vilken ro det blir i sinnet;) VI är värda så mycket mer, än denna förbannade tävlan hela tiden.
Så jag ger mig, orkar inte längre!!!

Jag vet vad jag har och är så glad över det, det är bara våran lycka som betyder nåt nu!
Resten kan dra!
Ja, som jag skrivit tidigare, dom det gäller vet exakt att det gäller dom!


Bara kolla igenom fejjan och man mår illa av dessa som ska synas precis överallt, men det finns INGEN som tycker om dom! Det är nästan synd om dom som inte fattar nån gång. Hur patetiska dom faktiskt är....

Så nu har jag fått ur mig lite, behövde det tror jag! Känns skönt! Det finns så många fantastiska människor i vår närhet som faktiskt förtjänar den uppmärksamhet och den energi man lägger på SKITEN istället. Så dags att tänka om! Äntligen!!!

Så stolt över våra underbara tjejer som finner sig tillrätta överallt och frågar om vad dom kan göra för att hjälpa till! När vuxna människor inte kan göra någonting, förutom att tycka synd om sig själva och dessutom vara ego! Fina,duktiga tjejer, ja som sagt "Livet förändrades från första stunden vi såg dom"!

Ska nog försöka sova lite också som resten av familjen gjort länge nu.
Fick ju sista avsnittet av sons of anarchy, som jag såklart var tvungen att se nu!
Och dessutom hålla liv i brasan, det var inte alltför varmt när vi kom hem! Men nu är det varmt och gott här. Har en massa att ta hand om imorgon då vi har shoppat en massa i helgen oxå.

En urmysig helg, en flykt från verkligheten som kunde varit något längre...Längtar redan tills nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0