Ja = )

Vilken kväll, det var länge sen jag skrattade så tårarna rann!
Men nu var det dags....= )
Träffat ytterligare en fantastisk människa!
Vilken annorlunda syn jag har på saker och ting nu.
Jag känner mig så glad o nöjd med det mesta nu, och det var länge sen sist.
Förut så var det så mycket gnäll och negativitet i mitt liv och ja: det smittar!
Men nu: Javisst ,finns det vissa saker man vill ha annorlunda och kanske egentligen slippa helt och hållet! Men man kan ju inte få allt! Bara fortsätta kämpa för jag tänker definitivt inte nöja mig med det näst bästa!!!! Tänk hur många som faktiskt gör det!

* En sjöman ber inte om medvind, han lär sig segla.....*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0