Hipp hipp hurra....

Idag är ingen vanlig dag för det är Tessans födelsedag....hurra hurra= )
Ett stort grattis till dig, min kära vän!
Tessan är en sån vän som jag inte träffar så ofta, men jag vet att är det nåt så skulle hon finnas vid min sida direkt! Utan tvekan <3
Och jag finns alltid för henne!
Ganska roligt hur vi blev vänner för bra många år sen!
Hon var Natalies simskolefröken ;)
Ja, tänk hur det blir!
Jag är så glad för det iaf.... ; )
Just nu håller jag på och förberder vår resa i helgen, börjar med att "förvandla" mig själv!
Sen måste jag hitta vinterkläder till oss alla! Den här söta nallen fick jag på mobilen av en gammal mycket härlig kollega! Ja, jag ska komma och hälsa på....(jag lovar!!!) Nej, nu ska jag sätta fart!
Ska bli så skönt och roligt att komma iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0