Fy f-n!

Jag vet att det finns folk till allt, men fy f-n för orättvisor!!!
Denna avundsjuka som gör att folk kan bete sig hur som helst!
Det finns vissa som inte kan vara glada för andra, jag tycker att det är så sorgligt!
Dom är så misslyckade själva, måste hela tiden hävda sig. Även med urdumma saker.... Men sanningen kommer alltid fram, oavsett vad! Så skenet bedrar och fasaden kommer rasa!
Min kära vän Nina, hon är så klok och hennes ord är så sanna.

Tänker mycket på mina vänner från förr: En del har det gått bra för, vilket jag är jätteglad för.
Men för vissa har det gått sämre, och det känns i hjärtat! Men jag hoppas att det löser sig, allt brukar ju göra det till slut!

Idag är det vitt ute, så vackert!
Ska pysa iväg och ordna lite saker, har fortfarande mycket kvar att fixa inför jul. Ska hinna jobba lite oxå.

*Johan: "Together WE make a family" och vilken fin familj dessutom!
Så stolt över oss alla.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0