Efterlysning:

Var tog tiden vägen?
Var tog all min energi vägen?
Hinner inte med någonting längre!
Nej, det är bara att inse:
Det blir aldrig som man tänkt sig....
Men...."Bara döda fiskar följer strömmen" så nu är det dax för ett ryck igen!
Missade ytterligare en fika idag med en gammal god vän,
verkar komma nåt ivägen varje gång!
Måste försöka lyckas få till det nån gång...= )


Skrattade gott åt tjejerna idag när jag mötte dom vid bussen!
Ny hårfärg, den svarta botten och gula längderna är numera borta!!! Nu så är det mörkt igen!
Båda två tyckte det var så fint, finare än förut <3
Mina älskade barn!

Stod i tvättstugan och vek tvätt när Johan kom hem.
Han pratade i telefonen och tittade in och hejade, kom nästan in i köket då han vände och tittade på mig igen...= )
Med ett stort smile och nickade åt mig!
Han är ju för söt!
Han tyckte inte att jag skulle börja om med slingorna än utan låta det vara för det är så fint!
Jag är så lycklig att jag har dessa människor i mitt liv!

Dom har en förmåga att glädja mig varje dag!
Hade gärna stannat hemma och myst med Johan ikväll men jag ska iväg och jobba!

Men snart så åker vi iväg på en liten semester, åh det ska bli så skönt!;)

Nej, in i duschen och ge sig ut då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0