Om man kunde få bestämma!?

Det sägs ju att man ger det man får,! Jag önskar att man kunde hjälpa till lite på traven, så att det går lite fortare för en del.....att få det dom förtjänar! Både bra och dom som förtjänar att dåligt händer dom! Men som sagt: Skrattar bäst som skrattar sist!! Och så här är det: Jag har gjort mig förtjänt av att skratta sist....mohaha 🎉 Eh, jag hjälper till där jag kan! Idag är en mycket vacker dag, solen skiner och det är -13 ute. Jag njuter till fullo över att vara ledig 😍 Vi har massor att se fram emot den närmaste tiden nu! Ny resa bokad 😛 3:e utlandsresan på 2 1/2 år med hela team Andersson....Love IT! Har så många fina vänner som går genom eld för min skull, och jag för deras!!!! Så kommer det alltid och vara 😊 Senast igår mötte en Draken!!! Jag är en lyckligt lottad människa! I lördagskväll tog jag o Johan en låååång roadtrip till Sala för att hämta hem Melissa och Iza som var där hos kompisar. Mysig resa tillsammans. Tjejerna hade varit och shoppat under dagen i gallerian och min lilla Gullunge hade köpt ett par byxor till mig! För att hon visste att jag ville ha dom 💕 Älskade unge! Du får dom i julklapp oxå sa hon! Vi som inte skulle ha så mycket julklappar, eh det blev som vanligt! Fullt under granen, ca 15 var till tjejerna...Ooops 😝 Dom fick allt dom önskat sig och lite till! Och det fick jag oxå! Johan hade skrivit in i telefonen, när jag visat honom vad jag ville ha så....jag fick det! Det fick han oxå och Andreas med! Alla lyckliga o glada. Nu är det 15 årspresenterna som planeras, men så gott som klart!!! Vi är ju hemma i Sverige i år! Konstigt sa Natta, att inte tillbringa födelsedagen i bikini vid poolen ☀️🌴 Men snart är vi vid poolen igen! Nu ska jag sätta lite fart här! Puss 🌺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0