Hoppsan!

Livet leker, det är väl allt jag kan säga! Över ett år sen jag var inne och skrev något här. Mycket för att inte säga massor har hänt sen dess. Jag mår så grymt bra, nöjd med mig själv och allt jag har åstadkommit! Gått ner 60 kilo i vikt....wow! Delar kläder med mina tjejer. Den känslan är obetalbar! 👏 Vi har hunnit med 2 veckor på Teneriffa och har en ny resa bokad redan! Älskar Teneriffa och ska bo där en vacker dag, det är ett löfte jag lovat mig själv! Tjejerna växer och är stora, lever sina liv. Stolt ända in i själen är jag över dessa två! Natta har världens gulligaste kille, dom har varit tillsammans mer än ett halvår redan! Melissa är just nu på äventyr med Iza, dom två håller ihop som ler och Långhalm! Ljuvligt 💕 Min lillebror har efter mycket strul äntligen fått ordning på sitt liv och jag har fått en bror! En helt ny människa att lära känna, han är värd all lycka han nu har! 👍💏 Jag har rensat bort ALLA energitjuvar i mitt liv och har ingenting över för folk som tycker synd om sig själva och lever i lögner! Jag är äntligen klar med dessa, bästa valet jag gjort på mycket länge!!! Har ett helt nytt liv nu med bara fina, ärliga människor i. Nytt jobb som är helt fantastiskt, att jag aldrig provat det förut! Haha....ja, man lär så länge man lever 💓 Just nu planerar jag Nattas 15-årsdag och present 😍 Mitt barn 15 år....herregud, va hände?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0