Oooops.....

Tiden flyger iväg....bokstavligen! Fullt ös hela tiden! Födelsedagar som avlöser varann, tror nästan att alla våra vänner har någon/ några i familjerna som fyller år nu på hösten! Mysigt med alla kalas och vänner som är samlade jämt! Middagar och umgås. Idag tittade Johan o jag på varandra och båda sa: Nej, idag är vi hemma och gör ingenting!!! Inga barn och inget planerat.....vet inte när det hände senast! Hundarna fick sig en promenad och ligger nu framför brasan o myser! Jag planerar och fnular lite.... kalas igen.... smörgåstårta får det nog bli! Blir ju alltid gott om folk och nu har jag tid! Tänkte ta lite höstlov med
tjejerna tors o fred :-) Kikar lite på alla utflykter vi ska göra denna gång på Teneriffa :-) Längtar så oerhört mycket nu i höstmörkret! Ska bli så kul att komma iväg med ett sånt härligt gäng människor! Vi är så lyckligt lottade som har ALLA fina människor i vårt liv, vänner som vi valt att ha! Ibland önskar jag att det fanns saker i livet som var helt annorlunda än dom är

men.... Just nu kan jag inte må bättre än jag gör! Alla bitar är på plats!

Har varit full i skratt flera dagar....var äntligen iväg på en shoppingdag med Johanna i fredags! Vi åkte till Thuns, saknat dessa " små utflykter" en aning... men nu :-) Kom och tänka på en massa galna upptåg man har gjort! Bla Agnetas och min tripp till Thuns för många, många år sen! :-) Roliga minnen!!! Nu ska jag svara på lite medd o inbjudningar, är lite seg på sånt! Ett bad och myskväll med min Johan, bara vi hemma heeela natten!


Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0