Sorry!

Tog en liten break härifrån, hinner helt enkelt inte med just nu! Det är mycket nu =) Vi har härliga människor på besök jämt =) Mycket kaffe och fika blir det! Fick en ordentlig försmak av våren häromdagen, Johanna o jag satt ute med en kaffe i solen. Nu börjar man känna igen våran by igen. Livet ute har vaknat till igen ;) Äntligen.... =) Varit iväg och hälsat på kompisar också! Det var välbehövligt och gör hjärtat varmt! Igår hade vi en date med kompisar i Arninge och handlade till tjejernas fest! Då träffade jag Marie, åh vad glad jag blev! Tänk, hon har funnits i mitt liv jämt! Underbara människa <3 Nu ska vi ses oftare, vi hade kunnat stå kvar på affären och pratat hur länge som helst! Nej, nu ska vi ses :) Väl hemma fick vi kaffebesök, alltid lika mysigt! Sen var klockan rätt mycket, men det blev ytterligare en kvällsfika hos härliga människor! Sen var det tack o godnatt! =) Melissas lycka är nu total, hon har hittat sin valp och lyckats få ihop pengar =) Vi betalar resten, det brukar vi göra! Sparar dom ihop till hälften så får dom hälften av oss! Så välkommen till oss Junior. Vi hämtar honom den 15:e! Så söt så att det finns inte!!! Blev mycket nu, hundvalp, resa, Natta får sitt barnbidrag =) Och jag bara ler och njuter av att allt går och lite till! Festen oxå =) Jag mår så bra över allt jag kan ge, till alla som förtjänar det! Imorgon är det dop oxå, spännande! Vi ses! Håller mina tummar hårt för er som behöver det nu =) Lycka till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0