Försmak...?

Sommarlov, tjejerna på vift, bara jag o Johan hemma. Haha...grannarna tycker att vi har det så mysigt. Går på promenader, sitter ute och äter, åker iväg. Ja, visst är det! Och med tanke på hur stora våra tjejer är, så ser väl verkligheten ut så här fortare än man tror. Jätteroligt att dom har så mycket kompisar och kan vara borta utan knussel. Så antingen har vi 17 ungar här eller inga =) Igår sa Johan att han inte visste vilket som var bäst! =) Saknar dom lite! Men dom har så mycket planerat och det känns jättebra med tanke på att vi inte har några riktiga semesterplaner i år eftersom att vi åker till Teneriffa 2 veckor sen. Dit längtar jag grymt mycket. Har aldrig haft en hel sån fantastiskt bra vecka nånsin tror jag! Det var semester på allvar :) Här är det byggplanering för fullt! Tror att jag kanske ska ta och åka och titta på lite mer blommor och buskar med mamma idag. Ha en härlig dag! Johanna: Nån har "lånat" våran bänk, typ jämt! Favoritplatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0