Varför så trött?

Ojojoj, just nu är jag så trött! Kanske behöver lite semester och ladda upp batterierna. Iofs så håller man ju på från tidig morgon till sen kväll nu. Först jobba sen fixa här hemma. Har åstadkommit en ny fin rabatt, hoppas att den kommer att få vara kvar bara. Idag blir det nog en lugn kväll, iväg en sväng med Johan tror jag. Saknar tjejerna massor nu =) Inte van vid denna tystnad. Men dom har det hur bra som helst så.....;) Imorgon är det nog dags för lite ny shopping, lite födelsedagspresenter att fixa till kalaset på lördag. Till finaste 2-åringen imorgon är redan klart! En fin sandlåda blev det, ska bara komplettera lite. Käraste unge =) Jag tror inte att jag hänger med längre, tiden går så oerhört fort! Ha en fin dag!
Här är livsnjutaren nr 1 ;) Våran finaste Mysior <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0