Mmmm, jordgubbar!

Finaste Sandra kom och gav oss jordgubbar igår! Blev ett väldigt gott mellis på tåget till Täby.
Jag och tjejerna tog en rejäl shoppingtur igår, alla hittade vi massor som vi ville ha. Åh, vad det är roligt att shoppa nu =) Speciellt som Natta och jag kan dela allt! Blev en lugn kväll, promenerade med hundarna, lyssnade på musik och bara var. Sen åkte Melissa och jag till Åkersberga för att hämta Natta. Tog med oss jordgubbar och lämnade av på mitt gamla jobb =) Gjorde en gammal man lycklig igen <3 Var hemma sent, såg en bäver på vägen hem. Kul, 3:e kvällen vi ser den! Häftigt! Men idag måste det fortsätta vara sol, jag vill ligga och flyta runt i poolen nån gång! Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0