Jag tror att vi var uppe före tuppen! =)

Haha....semester! Klockan ringde 5, vi kom i säng vid 1 inatt ;) Johan och jag var och handlade virke före 7 idag. Nu har vi allt för att börja med våran altan!! Tjohoo, men först o främst, en kaffe och sommarlovsmorgon med Melissa. Stormen fortsätter, vad är felet? Sommar o sol, ska det vara! Kämpar ju hårt för att bli brun! Men just nu lyser solen med sin frånvaro. Vi har riktigt mysiga dagar nu och långa kvällar ;) Livskvalitet!!!
Hahaha...jag skrattade så gott ;) Fick visa leg när jag köpte cigg, så jag passade på att gunga och leka lite i parken!
En som gillar poolhäng är Junior! <3 En underbart stor hund i en liten förpackning!!!
Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0