Byn fulltalig igen =)

Nu är alla på plats och jag hoppas på en invigningskaffe på våran altan idag! Jäklar så stolt jag är. Jag och Johan har byggt den tillsammans med lite hjälp av Melissa. Vi har kämpat, skrattat och haft bara kul, ändrat lite planer hit o dit och varit helt överens. Fantastiskt =) Nu ska vi se vad nästa projekt blir ;) Så fint!
Ikväll blir det middag hos goda vänner. Imorgon blir det fest =) Nästa vecka kommer våra kära vänner hit några dar =) Åh, vad vi har det bra! Om man inte kan behålla sina vänner, man en gång haft! Inte kan skaffa nya =) Känns lite olustigt när det försöks med mina! Snacket går....fort! Då kan man börja fundera på sig själv. Och nu tycker jag att det allvarligt talat är dags för dig att göra det!!!! Lycka till!!! Tänker på min fina vän idag som har en jobbig dag framför sig! Jag hoppas och tror att det går bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0