Ledig lördag!

Bara varit dagen, inte haft något speciellt för mig :)

Hämtade ju Johan inatt, ojojoj ;) Det var skönt att lägga sig o sova när vi kom hem!
Kanske därför jag varit lite småseg idag?!

Johan bakade en sockerkaka och Melissa och jag plockade smultron o blåbär till den. Mamma o pappa kom för en fika, och god var den!
Melissa passade på att följa med dom hem så hon får lite semester :) 2 minuter ifrån badet, uteduschen på altanen. Ja det fanns mycket som lockade den lilla damen. Få vara i fred och bli lite bortskämd, det är hon väl värd!

Jag har som vanligt skjutsat runt den större damen och hennes kompisar ;)

Johan är ute på "partaj" idag också, han åkte iväg på power meet i Västerås :) Vilket han oxå är väl värd! Han behöver ha lite skoj!
Mera "skoj" är det ju snart dax för oxå...längtar!!!

Håller på att planera just nu, mycket är det!

Nu ska jag slänga mig ner i soffan och kolla på "Den man älskar" verkar bra!

Ha en trevlig kväll! ;)




Mmmm, så god den var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0