Sovit gott!

Inatt har vi sovit så gott!
Skönt att vakna utvilad =)
Mycket spänningar och förväntningar som släppt!
Jag gjorde det, jag KAN! Så skönt att äntligen inse hur bra jag faktiskt är!
Kan så mycket mer än jag vågat trott!
UNDERBART!

Min lilla prinsessa mår bättre oxå, jag har sovit så gott, säger hon!
Ser bra mycket piggare ut idag, trots att hon är nyvaken!


Imorgon är det äntligen dags för Williams dop....Jag har längtat!
Dags att ta fram finkläderna och förbereda inför imorgon!

Vi ska träffa min lillebror och äta middag oxå. Har tjejerna bestämt och dessutom bokat med honom! Natalie har fixat det med honom.

Så kul att båda tjejerna fullkomligt älskar sin morbror! Han är världens bästa, säger dom!

Och mormor ska följa med oxå....jättekul! Det är dessutom hon som är räddaren i nöden(som vanligt) hon har fixat dopklänningen till Wille!

Kan inte ha en bättre familj än den vi har!

Tyvärr så ska inte morfar med för han är ute på äventyr,fiske o vildmark med en go gammal vän!
Ljuvligt för dom!

Nej, om jag skulle jobba lite för att sen ta HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0