Soffmys!

Dagen började med en tripp till Haninge för att vara med familjen på Willes dop!
Hur mysigt som helst!

Träffade människor som jag växt upp med, sen jag var bebis!
MYS på hög nivå!

Fina,fina barnen!

Sen fortsatte vi trippen till Saltis och plockade upp brorsan för en middag på "Bistro solsidan"!

Jättehärligt, god mat och ännu mera mys!

Just nu har Johan och jag en "date" i soffan framför melodifestivalen och nu gladiatorerna!

Har skrattat så mycket så att jag är helt slut....=)
Vi har så roligt!!!

Tjejerna ligger i våran säng och kollar på varsin film på varsin dator...Hur sköna som helst!

En glad och härlig dag på äventyr!


Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0