Okej....;)

Återvänder sakta men säkert till livet, mår faktiskt bra nu! Men det känns som att man inte vågar ropa hej ännu!

Det går så fruktansvärt mycket skit nu, och peppar,peppar vi har klarat oss så bra den här vintern.

Tog en skön promenad och kände solen värma och fåglarna kvittra ;) NU vänder det!

Såg precis en filmtrailer om en film som snart har biopremiär "War Horse" den måste vi se!
Jag o Natta, vi har samma smak när det gäller filmer så det är en date!

En riktigt go vän ringde idag, TACK för det! Tänker på er jättemycket och hoppas,hoppas att "lillemannen" blir bättre nu ;) Påminner så mycket om när Melissa var liten och hade RS-viruset, vattkoppor, magsjuka o dessutom Downs syndrom! Som mamma o pappa lider man så otroligt hårt när dom är sjuka dom små liven! Men för att se det ljusa med det hela:Hon blev frisk som en nötkärna utan efterföljder av allt detta!

"Sofias änglar" ikväll om en liten pojke som dött,vet inte om jag ska titta egentligen! En smärta som inte går att förstå! Men dessa som förlorat barn som levt ett tag, som man hunnit lära känna och älska. Dom är beundransvärda!

Jag har en sån fantastisk människa i mitt liv, som jag verkligen beundrar! Den starkaste, finaste och ljuvligaste mamman man kan hitta. Och att ha henne som vän, det är en ren lycka!

För henne kan man göra allt! Hon har aldrig använt sin situation till sin fördel i någonting!

Imorgon är det dags att jobba igen ;)
Först date med Pamela, oxå en oerhört stark människa som jag beundrar! Ska bli jättekul!
Sen blir det ett party med "gamla cheferna" med kompisar ;) Ser fram emot det jättemycket! Få visa vad jag gör och vad jag kan mer än som uska...hihi

Visa min lilla "verklighetsflykt" =)

Ha det gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0