Jessica =)

Nattpasset avklarat, fantastiska kollegor! Gillar dom skarpt, "raka rör" rakt igenom!
Ljuvligt!

Idag är det premiärparty hemma hos Jessica, spänd förväntan! Ska bli sååå roligt men lite läskigt är det! Natalie ska följa med mig ikväll!
 
Pratar med Johan som säger "sov nu", jajjemän jag ska! Är så trött men ska inte sova så länge idag. Träffade Anna precis och då blir jag så glad! Det var jättekul när hon och Sophie var här igår på en liten visning! Gillar dom oxå skarpt!

 Har kommit så långt i mitt liv att det är bara dom jag respekterar och tycker om som jag bryr mig om. Resten kan hoppa.......Man lär sig en hel del genom "Livets hårda skola" och nog fan har jag tagit emot smällar under åren men....det är definitivt slut med det! Le bara le =)

Fnissar för mig själv över dom fortsatt patetiska människor som finns.
Att dom inte har mage att skämmas??? 

Det verkar inte finnas nån som helst hejd på dom, men förvånad är jag inte heller så....
Kommer att somna nu så.... natti natti ;)


Kommentarer
Postat av: syrran

Lycka till ikväll, vi hejar på dig och vet att det kommer gå Super bra. Många tusen kramar till dig.

2012-02-01 @ 13:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0