Jaha....

Mera snö under natten...Det räcker nu!!
Vill ha vår ;) Alldeles för tidigt för det, jag vet men....

Sovit jättegott, inte märkt att det varit strömlöst igen...

Hade en jättetrevlig kväll med härliga människor igår, det ger så otroligt mycket energi!

Jag väntar på min beställning från Zelected by houze, hoppas att den kommit imorgon...
Vill ha...=)

Det kommer att bli så fint!

Nu kör vi ett pass till sen sportlov på riktigt!!! Tjohoo =)

Ser fram emot lördag när vi ska till familjen Eklund- Pihlström, åh vad jag längtar efter er!

GODMORGON till er alla o ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi längtar vi med. Ska bli så kul. Massor av kramar.

2012-02-28 @ 12:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0