Jag vann!

1:a målet avklarat....tjohoo

Tack alla mina vänner o deras vänner som gjort det möjligt för mig att VINNA =D

Fy 17 vad glad jag är...

En riktigt lugn o skön dag har vi haft, har läst "Självklart Sune" för Melissa och vi har skrattat så tårarna sprutat!

Jobbat bara en liten stund idag!

Skickade Johan att handla efter jobbet idag så att jag slapp...helt ljuvligt!

Han handlar så mycket gott, så ikväll blir det en stor fruktsallad mmm ;)

Han o jag kommer nog aldrig att hinna tröttna på varandra, har vi tur så springer vi på varandra nån gång på e.m.

Men det blir desto fler telefonsamtal och ordentlig kvalitetstid när vi ses!

Som nykära igen...och det är ALDRIG fel!


Men jag har haft turen att träffa andra par den här veckan som har det precis lika bra. Det är som folk säger till oss att: Det märks att det är en djup o ärlig kärlek! Och trygg framför allt!

Jättekul att se, det glädjer mitt hjärta!

Tack för "krya på dig, Melissa" smsen idag!

NI är underbara o guld värda för oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0