Fredag igen....

Haft en riktig slappardag med lite, lite jobb framför datorn och i telefon!

Hämtade tjejerna vid bussen, där var det en stackare som precis kört i diket!
Gick fram och pratade lite med honom, allt hade gått bra och han väntade på bärgare.

Vad gör Musse? Jo, ställer sig och pinkar på bilen! =) Oooops, allt på en gång sa jag och log lite!

Natalie gjorde slingor på mig så nu är jag tillbaka i mig själv. Nyklippt och nästan blond igen.
Mår så oförskämt BRA!

Men lite jobbigt att inte ha Johan hemma...saknar honom! Jag är inte van vid att han inte är hemma! Jag funderade och kom fram till att jag nog inte varit ensam en enda natt sen vi flyttade hit för 3 år sen! Men det är nyttigt att sakna ;)

Har haft ytterligare en fantastiskt trevlig kväll, nu hos Agneta!
Härliga tjejer ;)

Och jätte, jättefina cupcakes som dom gjort....hur goda som helst!
Blir en likadan kväll snart igen =)

Fullkomligt älskar det!

Nu ska jag krypa ner i soffan och titta på mina inspelade program som jag missat.

Melissa sover så gott redan och drömmer troligtvis om en egen hamster! Hon är fullkomligt kär i Kims lilla "Yoda"....Jaja...vi får väl se var detta slutar ;)

Natti natti 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0