Trött idag! :)

Men man kan väl inte bli annat när man inte sover på natten. Haft en rolig dag på jobbet, som vanligt med mycket skratt! ;) Skönt att vara hemma nu, varmt och skönt! Halt som bara den ute! Så nu är jag trött på vintern, tycker om snöfria vägar :) När jag blir stor ska jag bo i ett land som inte har snö överhuvudtaget!!! Älskar att köra bil och lyssna på hög musik i vanliga fall, men som det är nu så är det lite halvsvårt att koncentrera sig! Idag blev det full volym på stiftelsen iaf, har haft den inne ett tag men nu är den tillbaka i bilen. Ä L S K A R dom låtarna, för att inte tala om texterna! Så sanna!!! Det är så sjukt mycket som stämmer i dom! Tänk att det finns så FEGA människor, som inte vågar stå för det dom gör eller säger! Tröttsamt att vuxna beter sig värre än vad barn skulle göra! Samma som gör det hela tiden dessutom. Johan och tjejerna är ute och delar ut pandasakerna till dom som beställt! Jag ska försöka mig på att fixa lite bilder till jobbet ;) Sen blir det tv:n ikväll :) Ha en skön kväll alla ni fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0