Oj!

Vet inte vad som händer men tiden räcker inte till! Måste tänka till och prioritera om ;) Har 2 killar i V-tuna som väntat på en fika i flera veckor nu ;) Ett par kompisar i Rimbo som jag oxå måste få tiden att räcka till. Jag har inte glömt någon, jag lovar! Ska skärpa mig!!! Planering på hög nivå här hemma =) Junior, garaget, göra om! Det är mycket nu, men det är helt perfekt! Vår "lilla" by växer och jag är så oerhört glad för alla som bor här. Kan inte riktigt fatta hur vi nånsin skulle klara oss utan varandra. Det är ingenting jag vill försöka uppleva. K O M P L E T T är mitt ord för "nya" byn här! T A C K allesammans för den enorma trygghet ni alla ger! Nu är nedräkningen i gång på allvar: På fredag kommer Junior hem! Lycka på hög nivå! Vi är så stolta över Melissa som varit så bestämd och lyckats ta sig till sitt mål på ca 8 månader. Vi trodde aldrig att det skulle gå så fort! <3
Ha en härlig kväll alla ni! Ett stort HURRA för min älskade vän Camilla som fyller år idag! Åh, vad vi ska fira nån dag, blir flera saker att fira misstänker jag! Kör hårt, DU är bäst! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0