Nu har det slagit till!

Jag har varit sjuk!!! Hör inte till vanligheten, genomförkyld och totalt slut! Men det var nog bra att det slog till, mycket piggare nu =) Veckan förflöt ändå, legat och tittat på film, det var vad jag orkade med. Men sen så blev det ett par dagars jobb iaf, skönt! Fredagskvällen tillbringades hos Agge o grabbarna med pizza o gladiatorfinalen =) Igår var mamma o pappa här på middag ;) Nu ska vi åka en sväng, hämta Melissa på Jämtlandet och sen till IKEA! Mys!! En alldeles jättevacker söndag ute också, så det måste vi hinna njuta av med! Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: bengt

hej jenny kan vi höras av till mej kram från smsa 0

Svar: Vem ska jag höra av mig till? Och hur?
Jenny

2013-04-26 @ 15:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0