Fest!

Igår hade tjejerna sin fest....äntligen, tyckte nog dom! Det var superuppskattat och riktigt roligt för alla ungarna som kom! Det var en 25-30 st och ljudnivån därefter ;-) Vi var glada att alla hade roligt! Många föräldrar som har ringt och talat om att det var så uppskattat o ett bra initiativ! Det är inte fel att höra! Blev en sen natt o upp tidigt imorse, dop! Ljuvliga lilla Kiara ;-) Fika med hela släkten, vilket inte var igår kan jag säga! Min farmor kände inte igen mig! Oooops, har det gått för lång tid då? Mysig dag! Stannade till o handlade på vägen hem, alldeles för mycket gott.

Dessutom kom underbara Björn med ännu mera, nu är jag så mätt o trött! Kanske skulle sova, har inte blivit mycket av den varan sista tiden. Fått en uppdatering o foto om/på Junior idag oxå. Älskade lilla pys! Snart är han här! Nej, en god natts sömn nu o mysäventyr imorgon.. är det planerat nu! Natti natti alla underbara o älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0