Funderingar!

Jag har många gånger fått höra att:"Livet förändras inte när man får barn"! Men så fel det är!!! Om livet någon gång förändras så är det just när man får barn! Jag kan inte ens tänka mig vårt liv utan våra barn. Nu har vi stora barn som är just så fina, snälla som man kan önska sig. Och dom har alltid något att göra och några att vara med. Antingen är dom hemma, flera stycken eller inte hemma alls =) Planeringen är enorm för att få ihop, hämta/lämna, mat till alla och givetvis sovplatser. Men jag älskar det! Och är stolt över hur fina människor mina barn blivit. Dom har alltid fått varit med på allt, lätträknade gånger vi haft barnvakt under deras liv. Nu är jag snart 35 år och jätteglad över att ha så stora, självständiga ungar. Och är pigg, alert och kan göra så mycket. Mina vänner runt omkring får så många fina bebisar så jag är inte utan bebisgos och små härliga ungar iaf. Nu har vi precis gjort färdigt Nattas rum och vi har verkligen en tonåring!!! Så fint blev det och hon är så glad! Ja, en stolt mamma är vad jag är! Men när vi satt och pratade igår, jag o Pamela så kom vi fram till att det verkligen är så att A L L T har en mening! Ibland undrar man varför det är på ett visst sätt men......... "Det som inte dödar, det härdar" Önskar att man ibland slapp gå igenom vissa jobbiga saker men....man kommer ju starkare ur det. Och starkare än så här har jag aldrig varit!!! Jag har landat och accepterat hur det ser ut nu. Pamela, så sann du är! "skit i omgivningen och låt ditt eget välmående komma först" DU är viktigast! Word!!!! Nu ska jag väcka min finaste Natta och skjutsa henne till tåget och sen njuta av en ledig dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0