Trött!

Lyckades somna när jag kom hem från jobbet! Skulle bara kolla på film med tjejerna men när man tänt brasan och lägger sig o soffan då....är det gonatt! Iaf för mig :-) Jätteskönt men jag blev helt lost! Gjorde iaf en god paj till middag, sen blev det en promenad med Johan o Musse! Natta hade gjort kaffe tills vi kom hem. Vi planerade hennes rum lite grann, vi måste ju göra om bådas nu! Dom är bara 4 år gamla men.... nåt stör! Så bara göra om :-) Sen spelade vi spel som Johan fick i julklapp, jätteroligt! Melissa tände ljus i hela badrummet och berättade läskiga spökhistorier för mig när jag låg i badet! Jättemysig kväll och nu är det god natt på riktigt! Så natti natti :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0