Nya utmaningar!

Jobbar hårt! Får ett par panikattacker om dan bara.... Men som min kloka vän sa häromdagen: Jenny, du är inte hjärnkirurg, blir det fel så gör om. Det är ingen som dör! Tack, kära du! Det hjälper som ett litet mantra i huvudet! Planerar och funderar, om ett par veckor kommer våra nyaste vänner hem till oss. Middag och så ska dom sova kvar. Ska bli så mysigt. Vi längtar och ser fram emot det massor! Men nu har vi lite att lösa, 6 sovplatser först o främst! Vi ska ju bygga men inte förrens i vår så....i framtiden kommer vi ha gott om plats för många fler. Tack o lov, för hos oss är det fullt hus jämt! Längtar så mycket! Imorgon kväll ska vi ha tjejträff med fika och lite planering :-) Det är verkligen på tiden, tjejer! Nu ska jag lägga mig i soffan under filten och titta på tv hela kvällen. Tänker inte göra något annat idag. :-) Ha en skön kväll! (för det tänker jag ha)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0