=)

Vilken härlig dag! Tjejerna skrattar och har kul, en mysdag på riktigt för dom. Ute ett tag i iskylan och sen soffmys =) Städat lite, bakat! Var ju tvungen att visa Agneta att jag kan baka muffins....haha Vi har en gammal historia om ett stort misslyckande gällande muffins, eller mitt misslyckande ;) Men idag gick det bra o dom blev jättegoda, en kladdkaka blev det också! Tjejerna och Johan lagade mat till alla..Tacos...mmm så gott! Jag tog ett bad, men det gick ju så där. Använde lite mycket saker samtidigt i denna iskyla så proppen gick, blev ett snabbt bad! Blev så glad när denna sötnos på 8 år kommer till mig och säger: Jenny, ni har så fint hus!! Åh, hjärtat smälter! Nu har jag precis läst ut sista boken, herregud, har aldrig läst något i stil med dessa ;) Vad ska jag göra nu då? Planera nästa resa...ja! Ser ut som att vi blir fler då :) Önskar att vi stod kvar på den här klippan fortfarande. Så vackert så det tar andan ur en!
Nehe, hopp ner i sängen och sova! Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0