Lika skön dag idag!

Lugnt o fridfullt! Blev ju sent i säng inatt, så en skön sovmorgon blev det! Johan och jag tog en långpromenad i solen! Hur skönt som helst, massor av ny energi inhämtad! Vi gick även ner på kyrkogården och tände ett par ljus! Fortfarande lika overkligt! Grannarna kom på fika :-) Vi åkte och handlade lite och lämnade Iza till hennes föräldrar medans Natta var hemma och lagade middag! Lyx! Maten var klar och bordet dukat! Tack älskade barn! Skulle lätt kunna vänja mig vid det! Sen har det blivit soffläge resten av kvällen! Tänt ljus och saknar min lilla xtra pappa! 21 år sen Bosse dog! Jösses, vad tiden går fort! Tänker på dom båda ofta o saknar dom oerhört mycket! Men har så många roliga minnen....att jag bara ler när jag tänker på honom. Och jag o Pillan kan minnas och skratta gott! Alltid Älskade, Aldrig Glömda! Irene o Bosse ♥♥♥ Det finns många fina människor som har levt alldeles för kort, men som nu gör himlen vacker för oss! För det finns inget finare än när himlen är oskyldigt blå! "Det är du som väljer så var noga med ditt val! "Något att ta till sig och tänka väldigt noga medans man kan välja! Jag går totalt rakryggad idag och är så stolt över mig själv och tacksam varje dag för min fina familj! Njuter varje minut! Tack för den påminnelsen, Tessan! ♥Ser den varje dag, flera ggr och njuter! ♥♥♥♥ Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0