Halloj!

Hoppsan, det var ett tag sen! Tiden flyger iväg, knappt så att jag hinner med! Har haft mycket att göra och inte hemma så mycket på sistonde. Men det är just nu bara roliga saker =) Vi fikar och umgås med kompisar, planerar massa roliga saker! Nu är äntligen helgen med stort H här, som vi har längtat! Imorgon kommer dom =) Vi var och handlade igår och förberdde allt, nu bara lite småpyssel kvar! Tjohoo =) Vi har kikat lite och ringt och kollat om vår nya resa som ska bokas! Längtan efter att få åka tillbaka allihopa slår nog allt! Planerat tjejernas fest i veckan oxå, bara handlingen kvar! Den fixar vi i veckan tillsammans med tjejerna! Fullt ös hela tiden och jag bara njuter! Sista dagen i skolan innan sportlov, skönt! Har lite planer för veckan, med tjejernas gudmor bla. Ska bli jättekul, vad vi än hittar på! =) Jag håller på att planera ihop en middag med gamla vänner oxå, en kväll för minnen! Socialt liv- nej, inte då....hihi =) Det finns nog inte en dag utan att vi träffar vänner! Men som sagt: Vår dörr är alltid öppen! Det märks att alla vet det =) Tack för det, ni är alla guld värda! Nästa helg är det dop oxå för Kiara <3 Ser fram emot det! En mysig dag =) Nej, nu ska jag jobba =) Ha en fin dag! Så här såg det ut efter handlingen igår till helgen: Jösses =)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Åh jisses.. Ska ni ha fest eller? ;) ha det så jätte mys. Kram kram

Svar: Hahaha...ja! Tack söta du! detsamma till er!Kram kram <3
Jenny

2013-02-22 @ 09:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0