Gör ett undantag!

Ibland måste man ändra sig, annars fortsätter livet bara som vanligt! Idag tillät jag en kommentar, det var länge sen. Jag brukar spara dom för mig själv men....roligt att få och dela ´med sig tänkte jag! Så tycker jag idag!!! =) Jag är otroligt glad för all respons jag får! Folk kommer hem till oss och kramas och ringer, messar. TACK ALLA <3 Ingen nämnd, ingen glömd! Jag har faktiskt ett litet problem, det finns någon som övergår mitt förstånd! Men uppenbarligen inte bara mitt och att veta det gör ju saken lite lättare! Den som tycker och låter mest om ALLT är den som har mest att dölja, har jag erfarit under några år nu. Alla pikar o påhopp, biter inte på någon längre. Alltså, när man står ensam kvar utan några/något som helst umgänge, bör man inte börja rannsaka sig själv då? Och se att även jag själv har stor skuld i allt som hänt? Allt kommer ju fram en vacker dag, det går inte att vara ego, falsk och elak hur länge som helst! Ja, livets stora gåta är ju älska, glömma och förlåta men......iaf jag har riktigt svårt att se att det skulle kunna hända i vissa fall! Men det är klart, varje dag är ju inte den andre lik så vem vet hur man känner imorgon! Jag vet att jag måste försöka mitt bästa för att bita i det ruskigt sura äpplet snart men....det är svårt! Jag tar inte mer!!! Jag både vill kunna förlåta och samtidigt stå på mig mot sånt som är fel så.....Jaja, den som lever får se! Det är inte mer synd om dom än om någon annan människa på jorden! Därför är det så skönt att få vara ärligt glad över allt som vi har och allt vi lyckas med hela tiden! Ett särskilt tack till alla som finns i vårt liv! Nu ska jag jobba vidare, det var ju en utmaning som jag har framför mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0