En fin påskhelg!

Långfredagen tillbringade vi i Lindholmen med årets första grillning! Ger ju lite hopp :) Ungarna har skitroligt ihop o Junior är som hemma. Jagar katterna o springer runt. Vi bara njuter. Blev en titt på "Lets dance". Påskafton åkte Johan o jag till Arninge o traskade runt, letade påskpresenter till några barn. Våra gick ju bra och hitta till, sen kom utmaningen. Till en 7-månaders kille, men vi lyckades med den också =) Mamma o pappa kom med jättegod mat o Melissa gjorde tårta. Grannarna kom och åt tårta på kvällen, så det blev en spelkväll =) Hur roligt som helst!
Igår tog jag o Johan o lastade in hundarna och åkte iväg till berga, på en riktig minnestur. Kikade där jag bodde när jag växte upp o var mina nära vänner växte upp. Herregud va det har förändrats! Köpte en smörgåstårta och åkte ner till havsbadet och åt o njöt av solen. Sen avslutade vi turen med fika hos Percy, och där hittade jag äntligen 1:a vårtecknet: snödroppar! Så mysigt! Alla fina blommor finns hos Percy!! Tack för en mysig fika o vi ses snart igen! På kvällen slog ett ruskigt gallstensanfall till som inte gav sig för någonting. 3 inatt fick Johan ringa ambulansen, som kom. Efter deras underverk så släppte det och jag somnade. Tack o lov! Tack Johan, Älskar dig enormt mycket! Ikväll får du sova gott!
Puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0