Kalas! =)

Grymt skön dag igår :)
Behövde ladda batterierna och bara vara, nu är jag pigg o alert igen.
Vaknade av mig själv, hade sovit färdigt!
Igår tittade jag på film, tvättade och tog en promenad ;)
Hämtade Melissa så hon och jag åkte och handlade ;)
-Mamma, kan jag få det här? Ja, det kan du!
Åh, vilken glädje :) Ny snoddmapp, nya pennor och pennskrin med hundar o katter!
Lyckan var gjord!
Vi handlade massa gott till kvällen, räkmackor till "Fångarna på fortet"!
Sen åkte vi vidare och hämtade Natta i Vallentuna :)
När vi kom hem så hjälptes vi åt alla 3 att fixa mackor, duka och tända en brasa!
Mys på hög nivå!
Natta fick springa och hämta Björn för att Melissa hade en fästing väldigt dumt till i örat!
Tack Björn för hjälpen!
Stackars liten!
Precis när vi ätit och ligger och myser i soffan så ringer Johan och vill att vi hämtar dom från kräftskivan!
Jahopp, det var bara åka igen då!
 
I detta eviga regnande!
Hämtade Johan o Martin så det blev en liten extra sväng också men det var bara roligt!
 
Sen satt vi pratade en stund och sen gick vi och la oss, alla var trötta!
 
Nu är det äntligen dax för kalas med familjen, åh vad jag har längtat!
 
Finns inget bättre än att få träffa alla :)
14 år och 1års kalas, jippie!
 
Grattis min älskade prins på din 1-årsdag :)
Ses snart!
 
Ha en underbar dag i regnet! Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0