Godmorgon!

 
Jaha, var är snöstormen då?
Jag har ju räknat med fullständig kaos nu på morgonen men....
ingen snökaos här iaf! :)
Jippie, vi klarade oss en dag till!
Vi gick och la oss tidigare igårkväll för att jag är i stort sett medvetslös på morgonen, vill inte kliva upp alls.
Men vi låg och pratade hur länge som helst, så klockan hann bli lika mycket som vanligt innan vi somnade iaf. Lyckades alltså inte, lika trött som vanligt.
Men kommer snart igång ;)
När jag åker iväg i bilen och musiken är på, då piggnar jag till.
Perfekt!
Jag blir så bortskämd oxå, så att när jag kommer hem står maten färdig på bordet!
Ikväll blir det en tur till Åkersberga och en härlig tjejkväll!
Imorgon är det dags att förbereda helgen som kommer att bli så spännande för oss!
Ja, livet leker ;)
 
Skulle vilja fixa en stor fest med ALLA våra kompisar som bor långt ifrån oss :)
Träffas allihopa och ha kul ;) Måste fundera på den!
Saknar dom!!!
Men först är det alla julbord och julen sen så!
Jag har drömt om Tobbe inatt, det är nog därför saknaden är stor nu på morgonen!
Varför bor ni så långt ifrån oss?
Nehe, dags att väcka ett barn och göra sig iordning för jobbet :)
 
Den här sötnosen ska vakna nu :)
 
Ha en fin dag alla och kom ihåg att LE ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0