Godmorgon vinter!

Hej vita vinterland :)
Nu längtar man ju inte ännu mer till Teneriffa va?
Men det är fint ute och ljust.
 
Blev ingen tjejkväll i Åkersberga igår, blev ett bad när jag kom hem....frös!
Sen middag och läxläsning.
Våra barn har läxor nu. massor av läxor :) Vilken grym skillnad det är mot tidigare.
Sen blev det en kväll i lugn o ro :) Hade ingen lust att ge mig ut när jag inte var tvungen.
Tjejerna får jag träffa en annan kväll, det var det enda som var synd att jag inte åkte men...
 
Pamela, vi tar en annan dag! Shopping kanske, eller hur var det?
 
Idag ska jag åka i tid till jobbet, har ingen aning om hur vägarna där ute ser ut!
 
Imorgon är det fredag och massor att göra hela helgen men det börjar med en tur in till stan för mig o Melissa ;) Sen blir det en spännande helg för oss alla :)
 
Ha en fin dag och ut o lek i snön. vi vet inte hur länge den stannar.
Änglar i snön, pulka, lyktor :) Jättemysigt och barnen uppskattar det jättemycket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0