Hoppsan!

Jag hade planer för hur mycket jag skulle hinna idag.....dom sprack! Rejält, men inte är jag ledsen för det inte! Kommer fler dar :)

Hela denna dag har jag pratat o pratat i telefonen men det var roligt för jag hinner inte pratamed mina kompisar så ofta, så då blir det länge istället! :)
Och nu så fastnade jag här istället!
Har iaf fått lite gjort, rensat bort gammalt för att göra plats för nytt!
Måste köpa nya kläder, så det får vi nog göra på fredag när tjejerna är lediga :)

Natalie är inte så glad över att jag tar hennes kläder o defenitivt inte hennes bh:ar...hihi
Så in med nytt :)

Ska ju iaf vara kreativ på e.m. när Johan o Melissa kommer :)
Tjohoo, nu ska det byggas hus!

Och nu väntar nog en stor kopp kaffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0