Wohooo...

Vilken rolig dag och kväll jag hade igår :)

Tränade , pratade länge i telefonen, åt lunch och tittade på biggest loser!
Sen somnade jag visst, jösses! Kommer inte ihåg när jag somnade så mitt på dan men skönt var det!

Sen blev det kaffe på grannens trapp igen...äntligen är dessa e.m. tillbaka!
Tjejerna åkte till sin gudmor med familj efter skolan ;)

Middag och sen party i församlingshemmet :)
Jätteroligt :)

Blev en fika hos svärföräldrarna efteråt och sen "Maria Wern"!

Alltså Johan....han är för rolig, vad jag skrattar!

Vi planerade att göra om här hemma igår kväll så idag blir det handling, och det kommer att bli så fint! Det är så kul att Johan är precis lika "inne" som mig på det nu! Kul att planera o fixa tillsammans!

Nej, nu väcka tjejerna och skjutsa dom :)

Sen jobba lite o  sen åka iväg!

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0