Vilka brudar....

Bästa partykvällen nånsin....:)
Har haft så roligt och det gick så oförskämt bra!

Skönt att slippa tänka på all skit som rullar runt just nu! Hur f-n är vissa funtade?
Men som sagt "Whats goes around, comes around..."

Men hur kan en människa vara så full av skit??? Det övergår mitt förstånd fullkomligt!

Man kan inte älska alla, men man kan älska många!!! Läste jag precis o så är det ju faktiskt ;)
Sen finns det dom som bara älskar sig själva o ingen annan...FY F-N!

Nu är jag trött på den!!!!

Tur att jag har valt dom finaste,starkaste människorna i mitt liv!

Nu får det vara nog!!! Det spelar ingen roll längre hur många ggr jag försöker släppa och skita i, det kommer nått nytt innan jag hinner blinka!!!

Min mysiga sambo har tänt brasan precis när jag kom, han vet att jag brukar vilja ha lite varmt när jag kommer hem!

Måste bara varva ner o mysa lite nu :)

Imorgon dags för nattjobb igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0