Tjohoo.... :)

Vaken ;)

Fredag igen...herrejösses vad tiden går fort! En natt kvar att jobba sen LEDIG!

Idag måste jag ha sovit som en stock!!! Vaknade när Melissa kom hem :)


Trevligt uppvaknande, en glad Melissa som struttar runt o sprider så mycket glädje :)

Älskade ungar <3

Så glad över dessa fina, söta tjejer! Det märks så väl dessutom att dom verkligen har utseendet med sig! Så roligt, stolt över att ha både vackra och normala barn!

Och så blev jag 3:e bästa säljare i Sverige o Finland IGEN...:)
2 månader på raken....Känns gott!

Kom igen nu ni som vill ha ett zbh party, många fina erbjudanden till värdinnor framöver!

Jag som fortfarande fullkomligt älskar dessa fina saker är så glad!

Underbart att få denna respons på sitt arbete :)

Tjohoo, ha en trevlig helg alla!



Min absoluta favorit som pryder vårt hem på flera ställen!

Gör någon glad o le bara le :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Super grattis gumman!

2012-03-30 @ 21:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0