En bättre dag!!!

Njuter av allt jag har! Igår var en jobbig dag med mycket känslor i omlopp....varit spänd en längre tid o allt släppte igår! Jättejobbigt men känns mycket bättre nu.

Tack vare min älskade sambo som lyfter upp mig direkt när jag behöver! Händer inte så ofta men....

Fick så fina o gulliga överraskningar av Natalie igår, älskade unge!
Man vet att man har lyckats när man hittar sånt här:








Vilken fin familj <3

Var iväg med Johanna och shoppade en massa nytt så nu blev det en riktig makeover här hemma!

Johan o jag fixade allt i går kväll och det blev så fint o mysigt!


Nu väntar en promenad med bästa Anna, så skönt att ha alla dessa ljuvliga människor omkring oss!

Och en massa människor som tjejerna älskar o känner trygghet hos! Så skönt att dom vill åka o umgås med våra vänner själva! Har stora, duktiga tjejer!

Och ett tack till er som låter dom komma, det är guld värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0