Lite småtrött!

Semester nu ;)
Blev en riktigt rolig och givande dag på jobbet igår! Svårt att ta in hur roligt det faktiskt är!
 
Fixade och donade när vi kom hem, Johan kom till mitt jobb och åkte hem med mig. Han hade lånat ut sin bil!
Middag lite snabbt, sen fara iväg o hämta hem hans.
Handlade lite på en gång. En kaffe och sen somnade jag! Halv 9 sov jag i soffan. Det var bara flytta sig in i sängen och sova vidare.
Jösses, vet inte när det hände senast!
 
Men nu så är jag pigg som en lärka ;)
Idag finns det bara en sak som gäller: STÄDA! Tjejerna ska inte heller göra något annat idag än att städa!
 
Härlig 1:a semester dag!
Men snart så är det dags för semester tillsammans och då ska det vara tipp topp här innan vi åker iväg!
 
Nej, bara sätta fart!
 
Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0