Jahopp! Då var det dags igen!

Efter många fina samtal igår som gick ut på samma sak så har jag aldrig nånsin varit säkrare i hela mitt liv!
TACK! Jag har bara gjort dom rätta valen, hela tiden!
 
Jag blev så glad o spattig hela em och kvällen!
Det har varit väldigt krokigt och snårigt men nu.... :)
 
Jag har fått den bekräftelsen som jag förtjänar. Nu ska vi låta livet leka igen (på riktigt) utan massa störande dravel!
Nu 2 dagar kvar sen är min älskling också ledig, då har vi massor att göra. Hela familjen :)
Har varit mycket planering att rodda ihop det men nu så!
Dessutom: TOBBE med FAMILJ vi längtar :) Snart kommer vi!
 
Idag kommer min älskade vän och hälsar på! Ska bli så kul att "hinna" med att prata, det är lång tid mellan gångerna vi ses men det känns som att vi sågs igår!
 
Och imorgon blir det utflykt till en annan favoritvän, åh,det ska bli så kul! Vad mycket man hinner nu :)
Jobba dag med lediga kvällar o helger är ren lyx för en "gammal" uska som jobbat alla 365 dagar om året. Röda som svarta!
Livet är så lyxigt nu. Familjeliv på hög nivå.
 
Nej, fixa o dona lite nu :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0