Söndag!

Vilken härlig dag/kväll/natt vi hade igår!
Såna lever man länge på!

Vi har så härliga människor omkring oss = )

Blir så glad av att höra att vi "utstrålar" hur bra vi har det.
Lyckats så himla bra tillsammans, kärlek, underbara tjejer!
Det är precis så det är.
Det har inte alltid varit kul och lätt, men jag har aldrig känt mig mer säker på hur rätt det är.
Behöver inte ens kämpa längre, allt bara flyter på (åt rätt håll)!!
Självförtroendet har aldrig varit bättre!!!
Vilken vinst det är att må så här oförskämt bra!

Fick höra så mycket igår, men det som värmde mest var: Ta för dig!
Precis det jag nu äntligen gör, för att jag är värd det!

Nu ska jag lura ut Natalie på en promenad och få en dos frisk luft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0