Oj, vilken konstig dag!

SOVMORGON...jippie!!!
Johan väckte mig med kaffe, sent på f.m. ;) Behövde sova ut, blev sent inatt igen...haha

Johan gick ner och satte ihop min bil och jag tänkte ta mig iväg till Montebellos nyöppning men
jag kom aldrig iväg. Blev en fika med svärmor istället ;)

Sen tog jag och Johan och Melissa en skogspromenad, hur härligt som helst.

Middag och vänta på Natalie för att hämta henne vid tåget.
Det var en lycklig Natalie som kom hem =) Hon hade haft så kul hos Agneta och dom.

Åkte till stoppet och köpte godis till Wallanderfilmen! Hamnade på fika hos svärföräldrarna igen...2 ggr på samma dag! ;)

Snart dax att sova igen för att förbereda massor med saker imorgon till starten på onsdag!!!
Natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0