" Mosters guldklimp"

Igår kväll blev det handling, vi kan det där med att handla...Puh
Natta köpte äntligen sin kamera, tog inte lång tid för henne att spara ihop till hälften!
Inte med tanke på att det varit både jul o födelsedag.
En riktig systemkamera som ger riktigt schyssta bilder ;)
Jättekul..=)

Sen åkte vi ner och firade svärfar som fyllt år!
Ja, sen var jag trött!
Tittade på tv med Natalie en stund sen sov jag så gott!
Vaknade vid 10 idag, helt ljuvligt! Idag var det min tur att skämma bort Johan med frukost ;)
Så Melissa och jag fixade det....så mysigt!
När Johan och Natalie kom upp så var frukosten framdukad och brasan tänd!
Sen städade vi av en snabbis här och Johan åkte iväg en sväng för att fixa nått med sin moppe.
Jag och tjejerna tog en promenad med Musse, det är ju så skönt =)
Sen kom Melissa på att hon och Natalie skulle gå ner och åka skridskor, så dom drog iväg =)
Jag bakade en toscakaka med vit choklad i, och förberedde middagen.
La kött i marinad! Blev potatisgratäng, kött, bea, sallad , vitlöksbröd och ungsrostade grönsaker.
Och till efterrätt blev det chokladmousse med chokladgrädde och strössel. Tänkte på min kära syster Pernilla när jag planerade vad vi skulle äta och vet att hon älskar det!

Sen på eftermiddagen så kom dom, mina fina "systerbarn" och deras föräldrar, Jag blev så lycklig...Älskar dom! Stackars Flisan hade nackspärr :( Men så söt hon är!

Och William, vilket charmtroll! Jag har fått mysa med honom hela tiden! Längtar tills nästa gång, det dröjer inte så länge för snart är det dop!

Känner mig så glad!


Idag hade Natalie lagt ut en bild på sin syster på F.B Och skrivit: Jag älskar dig, syster <3
Ni anar inte hur mycket det värmer i hjärtat att ha så fina barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0