Kalas = )

Idag blir det kalas!!!
Började med en skön sovmorgon, för att sen kliva upp och få frukost i vardagsrummet!
Johan fixade den och hade tänt en brasa!
Det är lyx som jag uppskattar massor!

Solen skiner och det är kallt ute! Hur vackert som helst!

Såg precis på f.b. att en kompis till mig precis hittat gullvivor....tjohoo
Knasig vinter!

Jag behöver allvarligt hitta något annat att jobba med i väntan på att allt drar igång ;)
Måste fundera lite, hur jag annars ska få ihop det.
Ja,det finns lite att klura ut nu!
Dygnet har bara 24 timmar fortfarande, och det känns som för lite....
Men som Johan säger till mig: Allt löser sig!!!
Och det har det ju gjort hittills = )

Nu ska hela familjen städa undan julen tillsammans!!!

Tänkvärt igen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0