Julafton...igen!

Tänkte att jag var så smart när jag åkte hem imorse, så jag stannade och tankade bilen.
Jättebra, så man slipper åka iväg för det! Ja, så är det ju att bo ute på landet- planering!

Men på vägen hem så började det att lukta bensin....igen. Kom jag på då!
Det gjorde den ju för ett tag sen oxå..hmm
Konstigt!

Pratade med Johan om det och han sa: Ta inte bilen till Vallentuna utan jag kommer hem och hämtar er istället! Okej, tänkte jag;) Skönt, då slapp jag ju köra dit i mitt halvt "trötta" tillstånd!
Han är ju för bra för att vara sann min sambo!

Och när han kommer och tar sig en titt på bilen så ser han att den läcker bensin och att tanken sitter lite oroväckande konstigt till!!! Fan...:(

Jaha, han får tillbringa lördagen i garaget och laga!
Skit, att inte vi har vårt garage färdigt! Vi behöver det NU!

Vi måste helt enkelt sätta igång, leta ritningar och planera på allvar nu.

Var och hämtade ut mina saker iaf så det blev rena rama julafton här!
Underbara saker, ska bli så kul att sätta igång på onsdag....LÄNGTAR!

Sen kom Agneta, Magnus och killarna och vi har haft en fantastisk kväll med mycket skratt!
Adam fick äntligen sin gråa kanin som stått och väntat på honom, länge nu! Vi har ju gett alla bebisar gråa mjukisdjur i år. Och när jag träffade dom förra veckan hos Anna så ville inte jag ge den för då hade tjejerna blivit ledsna ;)

En riktigt rolig kväll, borde ses oftare faktiskt. Kanske redan imorgon, Agneta erbjöd tjejerna att dom kunde vara hos dom imorgon för vi är bjudna på fest =)

Bilen ska lagas, vi ska till Annika och sen är det fest ;) Jag säger ju att mina dygn behöver bra många fler timmar än 24!

Skulle behöva krypa ner i sängen nu så....Natti natti alla kära vänner!

"Att vinna är inte allt, men vilja vinna är det!!!" Den här blomman får mig alltid att tänka på Agneta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0