Hoppsan...

Idag har tiden gått fruktansvärt fort!
Är sjuk, en jäkla hosta och huvudvärk! Har haft sen natten till fredag! Börjar ruttna på detta nu.
Orkar inte vara dålig längre :(

Ska få iordning middag lite halvsnabbt nu, måndagar e lite tuffa att få till.
Millie går på mini och Natalie ska iväg till kragstalund på dans.
Idag ska jag åka med tjejerna med tåget till dansen och se så att allt klaffar =)

Dom klarar av det själva men jag vill se så att tiderna och allt funkar i praktiken oxå. Ska bli jättekul att kika på när dom dansar!

Imorgon blir en riktig slappardag, ska jobba natt sen!

Idag fick vi dopinbjudan, åh min lilla prins ska döpas...WILLIAM!
Ser fram emot det, jättemycket! Nu är vi bokade alla helger fram till 2:a helgen i Mars!!! Spännande ;)
Känns som att vi vet vad vi ska göra iaf ;)
Det är underbart!!!

Nej, dags att sätta fart. Väntar på att den stora prinsen i mitt liv ska komma hem nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0